Punktitabel ja Juhend Elva Lahtised meistrivõistlused
* Eesmärk on populariseerida jalgpalliharrastust Elva ja lähipiirkondade inimeste hulgas.
* Pakkuda võimalust sisustada vaba aega jalgpallimänguga, seeläbi luua sõprussidemeid uute inimestega.
* Esinduse- ja duubli võistkondadesse parimate mängijate skautimine.
Meeste registreerimisjuhend
- Võistlema lubatakse 2001.a ja varem sündinud mehed.
- Võistluse etapile lubatakse maksimaalselt 14 võistkonda.
- Võistlustele registreerimine lõppeb 1 nädal enne etapi algust.
- Võistkonda saab hooaja jooksul kokku registreerida 12 mängijat, võistkondade vahelised üleminekud hooaja jooksul keelatud. Vastasel korral tühistatakse võistkonna eelmiste etappide tulemused. Enne iga võistlusetapi algust tuleb korraldajatele esitada võistkonna nimekiri, kus üles antud minimaalselt neli-viis mängijat registreeritud koosseisust.
- Registreerimislehed saab korraldajatelt enne võistlusetapi algust.
- Võistkondadel peavad olema ühte värvi särgid.
- Võistluse etapid toimuvad Elva Gümnaasiumi võimlas, Elva Arbimäe miniarenal, Verevi rannas ja Elva linnastaadionil (vihmase ilma korral Elva Gümn kunstmuru või Elva Arbimäe miniarenal)
Võistlusetapid | Kuupäev | Väljakul | Pall |
Etapp I | 03.04.2016 | 5v5 | futsal |
Etapp II | 28.05.2016 | 4v4 | futsal |
Etapp III | 17.07.2016 | 4v4 | rannapall |
Etapp IV | nov.2016 | 5v5 | nr. 5 |
Meeste üldtabel
Võistkond | I etapp | II etapp | III etapp | IV etapp | Punkte (hetkel) | Koht (hetkel) |
RDÜ | 8 | 10 | 12 | 10 | 40 | I |
Eesti Sultan | 0 | 12 | 8 | 12 | 32 | II |
FC Hekumen | 12 | 5 | 6 | 5 | 28 | III |
Rõngu United | 2 | 1 | 5 | 8 | 16 | 4. |
Linnamehed | 1 | 6 | 3 | 6 | 16 | 5. |
JK Puhja | 5 | 3 | 0 | 4 | 12 | 6. |
FC Arbimäe United | 1 | 0 | 10 | 0 | 11 | 7. |
SATS | 3 | 8 | 0 | 0 | 11 | 8. |
BLINNOX | 10 | 0 | 0 | 0 | 10 | 9. |
VVP | 4 | 4 | 0 | 0 | 8 | 10. |
Rõngu City | 1 | 2 | 1 | 3 | 6 | 11. |
SJM Ravens | 6 | 0 | 0 | 0 | 6 | 12. |
Rõngu City B | 1 | 1 | 1 | 2 | 4 | 13. |
Tezza Gazzo | 1 | 1 | 2 | 0 | 4 | 14. |
Rannu | 0 | 0 | 4 | 0 | 4 | 15. |
Erasmus | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 16. |
Naiste üldtabel ja registreerimisjuhend
Võistkond | I etapp | II etapp | III etapp | IV etapp | Punkte (hetkel) | Koht (hetkel) |
TÜ Fauna Female | 8 | 10 | 10 | 28 | I | |
JK Vutineiud | 6 | 6 | 12 | 24 | II | |
Männilinna Noored | 2 | 12 | 8 | 22 | III | |
FC Otepää | 5 | 8 | 6 | 19 | 4. | |
JK Tammeka | 12 | 0 | 4 | 16 | 5. | |
Tõrva JK | 3 | 3 | 5 | 11 | 6. | |
SK Suure-Jaani United | 10 | 0 | 0 | 10 | 7. | |
Tütsid | 4 | 1 | 3 | 8 | 8. | |
JK NFJF | 1 | 5 | 0 | 6 | 9. | |
JK Vennased | 1 | 4 | 0 | 5 | 10. | |
JK Mafia | 1 | 2 | 2 | 5 | 11. |
- Võistlema lubatakse 2004.a ja varem sündinud naisi.
- Võistluse etapile lubatakse maksimaalselt 14 võistkonda.
- Võistlustele registreerimine lõppeb 1 nädal enne etapi algust.
- Võistkonda saab hooaja jooksul kokku registreerida 12 mängijat, võistkondade vahelised üleminekud hooaja jooksul keelatud. Vastasel korral tühistatakse võistkonna eelmiste etappide tulemused. Enne iga võistlusetapi algust tuleb korraldajatele esitada võistkonna nimekiri, kus üles antud minimaalselt neli-viis mängijat registreeritud koosseisust.
- Registreerimislehed saab korraldajatelt enne võistlusetapi algust.
- Võistkondadel peavad olema ühte värvi särgid.
- Võistluse etapid toimuvad Elva Gümnaasiumi võimlas, Elva Arbimäe miniarenal, Verevi rannas ja Elva linnastaadionil (vihmase ilma korral Elva Gümn kunstmuru või Elva Arbimäe miniarenal)
Võistlusetapid | Kuupäev | Väljakul | Pall |
Etapp I | 03.04.2016 | 5v5 | futsal |
Etapp II | 04.06.2016 | 4v4 | futsal |
Etapp III | 16.07.2016 | 4v4 | rannapall |
Etapp IV | 22.10.2016 | 5v5 | nr. 5 |
Punktisüsteem
Etappidel saavutatud koht | Punktid |
1 | 12 |
2 | 10 |
3 | 8 |
4 | 6 |
5 | 5 |
6 | 4 |
7 | 3 |
8 | 2 |
9 | 1 |
10 | 1 |
Auhinnad
Etappide kokkuvõttes esikoha teeninud võistkond saab Elva Lahtiste MV rändkarika. Esimest kolme võistkonda, kes kogusid enim punkte kõikide etappide kokkuvõttes autasustatakse medalitega. Kõigile osalenud võistkondadele mälestusmedalid
Osavõtumaks
Etapi osavõtumaks võistkonnalt 30 EUR
Osavõtumaks tuleb tasuda kohapeal enne etapi algust!
Võistlussüsteem
Selgub iga etapi eel vastavalt registreerunud võistkondade arvule. Etapp ei toimu, kui registreerub vähem kui 5 võistkonda.
Kohtunikud ja üldiselt
Iga osavõtja vastutab oma tervisliku seisundi eest. Väiksemate vigastuste korral annavad esmaabi korraldajad.
Mänge juhendavad EJL litsentsiga kohtunikud.
Reeglid
Mängitakse FIFA reeglite järgi.
Täpsustused:
Vahetused toimuvad jooksvalt;
Kollane kaart tähendab mängija eemaldamist mängust kaheks minutiks;
Punane kaart tähendab mängija eemaldamist mängu lõpuni ja võistkond mängib arvulises vähemuses 2 minutit. Kusjuures võistkonda ei tohi jääda vähem kui 3 mängijat. Sellisel juhul kasutatakse karistusaja edasilükkamist;
Kahe minuti karistust kantakse selleks eraldatud trahvipingil;
Kahe minuti karistus lõppeb, kui karistusaja jooksul lüüakse karistatud võistkonnale värav;
Võistkonna mängijad ja treenerid/esindajad on kohustatud viibima mängu ajal väljaku küljejoone taga neile spetsiaalselt ettevalmistatud pinkidel;
Mängijate lahkumine väljakult ning minek väljakule on lubatud ainult üle oma väljakupoolel asuva külgjoone. Sellest nõudest mittekinnipidamine toob kaasa võistkonna karistamise kollase kaardiga;
Penaltiseeria alguses on lubatud väravavahi vahetus.
Elva Meistrivõistlustel kasutatakse võrdsete punktide korral järgmisi kriteeriume:
a) omavahelise mängu või omavaheliste mängude punktid,
b) omavahelise mängu või omavaheliste mängude väravate vahe,
c) omavahelises mängus või omavahelistes mängudes löödud väravate arv,
d) üldine väravate vahe,
e) üldine löödud väravate arv,
f) karistused,
g) loos.
Elva Meistrivõistluste punktitabelis selgitatakse paremusjärjestus järgmiste kriteeriumite alusel:
1) Elva meistriks tuleb võistkond, kes kogub nelja etapiga kõige rohkem punkte,
2) võrdsete punktide korral vaadatakse kõigepealt etapivõitude arvu,
3) kui etapivõitude arv on ka võrdne, siis määrab paremusjärjestuse viimasel etapil saavutatud koht.
Rannajalgpall reeglid
Rannajalgpalli mängitakse paljajalu liivapeal. Rannajalgpallis kasutatakse spetsiaalset jalgpalli, mis on jalasõbralik ja pehmem, kui tavaline jalgpall.
MÄNGIJATE VAHETUSED
Vahetuste arv pole limiteeritud. Mängijate vahetused toimuvad jooksvalt ning mänguaega seiskamata.
MÄNGIJAD
Mängija ei tohi kanda mängu ajal selliseid ehteid ega muid esemeid, mis võivad vigastada teda ennast või kaasmängijaid.
Mängitakse paljajalu, jalanõude kandmine on keelatud. Kasutada võib liigesekaitsmeid ja sokke.
Kui mäng jääb normaalajal viiki, siis mängitakse lisaaeg pikkusega 3 minutit jooksvat aega. Kui lisaajal väravaid ei lööda, siis lõpetatakse mäng penaltite löömisega. Rannajalgpallis viike ei ole.
PENALTID
Penalteid lüüakse 9 meetri kauguselt väravast. Kui mäng peale lisaaega on viigis lüüakse penalte esimese eksimuseni.
MÄNGU ALGUS
Kohtunik loosib kaptenite vahel poole ja palli. Peale avavilet otse väravale lüüa ei tohi, vähemalt üks mängija peab enne palli puudutama. Lahtilöögi puhul on "müür" lubatud. Müür peab olema pallist vähemalt 5 meetri kaugusel!
VEAD
Kollane kaart - hoiatus, võistkond mängib arvulises vähemuses 2 minutit või kuni karistatud võistkonnale lüüakse värav.
Punane kaart - mängija peab lahkuma väljakult mängu lõpuni. Võistkond mängib arvulises vähemuses 2 minutit või kuni karistatud võistkonnale lüüakse värav.
Kohtunikul on õigus ebasportlikult käitunud mängija võistluselt eemaldada mängupäeva lõpuni.
KARISTUSLÖÖK
Karistuslöögi puhul ei tohi kasutada mängijatest “müüri”. Tee väravani peab olema vaba.
Karistuslööki peab sooritama mängija, kellele tehti viga.
Kui mängija kellele tehti viga saab vigastada ja ei ole võimeline lööki sooritama, sooritab karistuslöögi vabalt valitud meeskonna kaaslane!
VÄRAVAVAHT
Ei tohi käest palli jalaga lüüa, peab viskama käega.
Maast võib palli jalaga lüüa.
Väravavaht tohib oma mängija poolt tagasi söödetud palli kätte võtta, kuid ainult ühel korral järjest.
Juhul kui oma mängija söödab palli väravavahile teist korda tagasi enne palli puudutamist vastasmängija poolt ning väravavaht võtab palli kätte, määrab kohtunik karistuslöögi.
Väravavahi käega visatud värav, mis ei ole puutunud mängijaid, ei loe.
Samuti ei loe audist otse visatud värav.
Kui kolmel või enamal võistkonnal on võrdselt punkte, siis võitja selgitamiseks arvestatakse omavaheliste mängude löödud ja sisse lastud väravate vahet (v.a. penaltid).